Radarspotting
Forum Info => Welcome to Radarspotting.com => Topic started by: Havenuitkijk on January 31, 2012, 09:19:46 PM
I am from Holland ner by Rotterdam. (aan de andere kant van de plas). I hope to find more info of SBS 1-Er of 3.
My equipment is a SBS 1-Er, Uniden 780 and ICOM R8500. Software Planeplotter and Shipplotter.
Thanks. 8)
Welcome.
Onthaal aan het forum van allen hier in het UK
Quote from: mhm on January 31, 2012, 11:27:46 PM
Onthaal aan het forum van allen hier in het UK
What he said!! ;D
Welcome 8)