Radarspotting
Forum Info => Welcome to Radarspotting.com => Topic started by: apw on April 08, 2016, 09:00:18 PM
Good Morning from Albacete ( Spain)
Hay usuarios de por estas tierras para postear temas en castellano o español?
Un cordial saludo
Regards
Quote from: apw on April 08, 2016, 09:00:18 PM
Good Morning from Albacete ( Spain)
Hay usuarios de por estas tierras para postear temas en castellano o español?
Un cordial saludo
Welcome. Google says:
"There are users of these lands to post topics in Castilian or Spanish?
a cordial greeting"
must be a brit-anglais translation...